יום רביעי, 14 בדצמבר 2016

ניתוח פרסומת




הדנוטציה של הפרסומת היא מקום מסוים בו יש הרבה אנשים, אישה אחת מדברת בטלפון וכולם מסתכלים עליה ומחכים לשמוע מה היא הולכת להגיד. הקונוטציה היא ככל הנראה המקום הוא בית ובו יש אנשים יפנים, האנשים יכולים להיות משפחה גדלה או משפחה שאירחה אצלה אורחים, האישה היפנית מחזיקה טלפון שחור ומדברת בטלפון עם אישה אחרת שהתקשרה אליהם מישראל. המיתוס שיש בפרסומת הוא מיתוס הסתמיות כדרך של אושר. כלומר מציגים אנשים שעושים דברים סתם והם מאושרים מזה. כמו שרואים בפרסומת האישה מישראל התקשרה ליפן במיוחד כדי לשאול אותם כמה זמן הם שמים את האורז במים. זה מוריד את התוכן של המיתוס הקדום על הטלפון שהיה כמכשיר של שיחות נפש. מיתוס הסתמיות מהרהר על האמונה שהאדם מחפש משמעות עמוקה בחייו. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה